A trecut și bacul, iar asta, acum, e ca tensiunea aceea dinaintea primului sărut, când nu știi dacă se va retrage ea, sau dacă va continua.
Iar ea, nelipsita ea, nu te mai scriu sau plâng. Am încercat să te salvez, dar ai ales pilula albastră. Sunt, acum, liber de orișice vină, și-mi pare bine. Nu mai plâng acum după nici o damă. Poate că dimineața simt locul din dreapta mea liber, însă-mi sărut viața pe gură, și sunt fericit.


Mi-amintesc ce-mi spuse un bun prieten:

amice, ascultă, nu știu ce crezi tu acum de dame și prostii, dar în zece ani, vom fi ajunși, și-or vedea ei de proști…

și-mi dădu de gândit. După atâtea întâmplate, universul trebuie să-mi fi pregătit ceva special.
Pe plan muzical, vă așteptăm Duminică seară, orele 20, în Zod!ar la concert folk Descântec (Iași).
Se anunță un concert Odyssey în Galați. Voi reveni cu detalii.