Decizând că nu are nici un rost să irosesc timpul, m-am apucat de studiu agresiv. Studiez pentru proba bacalaureatului de vineri, la psihologie, și apoi bibliografia pentru facultatea de teatru, la care am de gând să aplic anul viitor. Am rămas la fel, căci timpul trece, năravul ba. Acum stau c-o ceașcă de cafea cu lapte (și-asta și la douăzeci de primăveri), cu Alexandru Andrieș în playlist și cu manualul de psihologie în față. Presupun că ați realizat, dacă sunteți ”cititori fideli” (dacă am așa ceva, hah) că acesta e doar un post de umplutură, o tocăniță cu mujdei, o oală de sarmale, sau, ce dorește măria dv. gurmandă.

Am revenit pe Facebook, pentru simplul motiv că nu se merită. L-am redescoperit pentru a 3a oară (în ultimul an) pe Radu Almășan (ex-Bosquito) și de câte ori îl redescopăr, cu atât îmi plac mai mult piesele sale.

Mno, o zi bună, ne auzim după Bacalaureat. Ah, și să nu uit, mult succes celor care sunt la fel de condamnați ca mine!

Andru vă salută cu respecte!

 

EDIT: O rugăminte, ați putea vota trupa Odyssey aici pentru a cânta în deschiderea concertului Bon Jovi din 10 Iulie