Te-am plâns, fără lacrimă, dar, și fără somn sau mâncare. Bineînțeles, încă îmi pare rău c-ai plecat, mereu o să-mi pară, dar dacă noaptea ta-i mai luminoasă cu un felinar, poți lăsa luna. Luna te va iubi mereu, doar fiindcă exiști, niciodată nu se va aștepta s-o iubești înapoi.Bănuiesc că asta a fost tot. Uită-mă, dar nu la fel cum ai făcut-o, sau cum te voi uita eu. Totul, cred, și eu, și tu, a fost numai o greșeală.

Viața-i frumoasă fără tine și cu asta basta!
Spune-mi tu femei care se bucură când aud asta…
SteleVerzi – Maria plânge

Acum, privind lumea printr-un spectrul unui băiat într-un corp de 20 de veri, uitându-mă înapoi, regret doar lucruri mari. Poți tu spune asta? Nu voi regreta nici când mă voi uita „la prima atingere fină a unei femei cu chip de copil și trup de felină, care mă va face să cred că viața cu ea e plină”.

Now, the first day that I met ya
I was looking in the sky
When the sun turned all a blur
and the thunderclouds rolled by
The sea began to shiver
and the wind began to moan
It must’ve been a sign for me
To leave you well alone
Black Sabbath – Warning